Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, June 17, 2009

My 3rd Proggramme...

Halu....lamanya tidak update Blog KRM180 ne..ye lar...actually..Rakan Muda ada social Network tau...suma program (The Highlight programmes) kitorg akan update di Social Network..so..kepada sesiapa yang berminat utk join..join la Rakan Muda Keningau. Just pegi Google then taip Rakan Muda Keningau and join ler...

Others...Rakan Muda Keningau telah berjaya melaksanakan dan menghabiskan suma 6 program Fasa 1 dengan jayanya..ok..the last program yang sempat di Update ialah program futsal challenge yang sdh lama tu kan...bulan March lagi..
Lepas tu..program yg menyusul ialah program inovasi..pada mulanya, program ni, should be Klinik Graffiti..tapi Klinik Graffiti ne actualy sdh di laksanakan pada tahun lalu..and..di dapati bahawa..Klinik Graffiti tidak sesuai untuk di laksanakan di Sabah..Specially di Bahagian Pedalaman Atas ne la..sbb..Vandalisme tidak berleluasa sangat. i mean, dinding2 di keningau tidak ternoda la..


So, kitorg suggest la dengan Pen. Pengarah Bahagian Pembangunan Rakan Muda Sabah..then..he said..boleh di ubah, asalkan tidak lari daripada gaya hidup yang telah di tetapkan oleh pihak kementerian (The Modul La opkos kan..)..so..we suggest..dengan PRM Tenom untuk buat Silkscreen Printing Rakan Muda. And the PP's agreed with us. so...here is the result.






1 comment: